Трал низкорамный
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Состояние
Новый
Местоположение
Dortmund Германия
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Показать изображения
Показать карту

Базовые данные

Обозначение:
Трал низкорамный
Производитель:
Faymonville
Модель:
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Состояние:
новое

Цена и местонахождение

Местоположение:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Германия
Взять в аренду:
возможно
Звонок

Технические детали

Общий вес:
61 000 кг
Собственный вес:
17 500 кг
Максимальная грузоподъёмность:
43 500 кг
Конфигурация осей:
3 оси
Длина грузового отсека:
7 550 мм
Ширина пространства для загрузки:
2 750 мм
Высота грузового отсека:
400 мм
Цвет:
серый
Размер шины:
245/70 R 17.5
Оборудование:
ABS

Детали предложения

Код объявления:
A712-18-62
Справочный номер:
20375822
Последнее обновление:
в 29.10.2024

Описание

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,750 mm
-Gooseneck can be raised/lowered and lowered hydraulically
-For tractor units: 6x4 or 8x4

Drop deck:
-Low bed with external beams in extendable design, "SUPER LOW" design, length approx. 7,550 mm
Hedpjh Hm Thefx Ab Sjfn
-Low bed with solid hardwood floor approx. 40 mm thick and mechanical locking mechanism
The supply lines are protected in the pull-out supports and automatically adjust to the respective drop-down bed length

Rear chassis:
-Rear chassis with closed outer frame, checker plate covering and continuous Prisma excavator trough approx. 1,450/900 x 505 mm, open at the rear
-2 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame

Axles and tires:
-"PENDEL-AXLE", all axles with hydromechanical forced steering
-Hose rupture valve on the axle compensation cylinder with automatic RESET function
-Hydraulic cylinder with stopcocks and locking pin for securing in raised position
-Technical axle load: 12,000 kg
-Hydraulic axle compensation
-245/70 R 17.5 / 3PMSF tires

Accessories included:
-Preparation for mounting bolt-on container positioners for 1x 20ft or 1x 40ft container on the outer beams
-2" kingpin
-One galvanized steel end wall approx. 400 mm high
-One spare wheel with holder
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks
-Steering can be operated from the front and rear by remote control cable via pushbuttons, with axle tracking control
-Hydraulic connections from the gooseneck to the low bed with multi-coupling instead of screw coupling
-Electric hydraulic unit
-White reflector tape in accordance with EU regulations on the side, on the extension and red at the rear
-2 wooden blocks 500x250x200 mm
-European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
-On the gooseneck and on the rear plate on the left and right, one holder each for the warning signs including socket
-Central lubrication system with 2 BEKAMAX (Pico) pumps with NLGI-2 standard grease
-Load manometer for determining the axle loads including load diagram
-ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck approx. 2,000 x 400 mm
-The rear galvanized stanchions are removable (length of the body approx. 2,120 mm)
-Separate air connection with air gun on the gooseneck
-Duomatic air coupling from gooseneck to low bed
-Gooseneck closed in the rear upper area with a removable cover
-1 pair of steel ramps for bridging the mounting hooks of the low bed
-Four warning panels approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 400 mm
-Radio remote control for steering in addition to the cable remote control, with indicator lights on the receiver for tracking control
6 pairs of threaded blocks between the lashing rings under the top chord on the outer beam for mounting screw-on RUD rings VLBG-4
-7 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
-folding extensions, approx. 230 mm on each side
-A layer of sand painted onto the loading surface to prevent slipping
Dipper arm recess of the rear chassis closed at the front and rear with a plug-in plate
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished with ZINACOR 850 metallization (zinc 85% - aluminium 15%)

Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.

Поставщик

Регистрация: 2007

66 Объявления онлайн

Звонок

Отправить заявку

Странаus 
Германия
Австрия
Швейцария
США
Соединённое Королевство
Франция
Бельгия
Испания
Мексика
Италия
Нидерланды
Польша
Россия
Белоруссия
Украина
Эстония
Турция
Новая Зеландия
Флаг Ирландии Ирландия
Чехия
Дания
Финляндия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Греция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венесуэла
Аргентина
Венгрия
Словакия
Румыния
Молдавия
Словения
Сербия
Черногория
Албания
Хорватия
Болгария
Македония
Босния и Герцеговина
Израиль
Египет
Марокко
Индия Индия
Индонезия
Республика Корея
Япония
Таиланд
Малайзия
Вьетнам
China
Китайская Республика
Иран
Бангладеш
Афганистан
Запрос не удалось отправить. Пожалуйста, попробуйте позже.

Телефон & Факс

+49 231 9... объявления