Полуприцеп с сменным кузовомLAG
Kipp-Chassis 20", Liftachse,Staukiste Edelstahl
Полуприцеп с сменным кузовом
LAG
Kipp-Chassis 20", Liftachse,Staukiste Edelstahl
Фиксированная цена без учета НДС
14 000 €
(16 660 € брутто)
Состояние
Бывшее в употреблении
Местоположение
Hagenow 

Показать изображения
Показать карту
Базовые данные
Цена и местонахождение
Фиксированная цена без учета НДС
14 000 €
(16 660 € брутто)
- Местонахождение продавца:
- Bahnhofstraße 42, 19230 Hagenow, Германия

Звонок
Технические детали
- Максимальная грузоподъёмность:
- 35 880 кг
- Общий вес:
- 40 000 кг
- Конфигурация осей:
- 3 оси
- Первая регистрация:
- 04/2019
- Длина грузового отсека:
- 7 342 мм
- Ширина пространства для загрузки:
- 2 550 мм
- Общая ширина:
- 2 550 мм
- Оборудование:
- ABS
Детали предложения
- Код объявления:
- A208-23-617
- Справочный номер:
- 251
- Последнее обновление:
- в 24.12.2025
Описание
According to our "General Terms and Conditions of Sale and Delivery," which exclude any guarantee or warranty, we are pleased to offer you the following vehicle on a non-binding basis, subject to prior sale, errors, and misprints:
LAG 20" Tipping Chassis
First registration: 23.04.2019
Type: LAG-0-3-CC
Permissible gross weight: 40,000 kg
Unladen weight: 4,120 kg
Payload: 35,880 kg
Overall length: 7,342 mm
Overall width: 2,550 mm
Overall height: 4,000 mm
Axle load (each): 9,000 kg
Stainless steel toolbox, driver's side front
Hyfa tipping cylinder 250 BAR, limited to max. 150 bar for this cylinder
Front wall in front of cylinder approx. 800 mm
Ferry lashing: driver's side front & rear, passenger side front & rear
Mailbox, driver's side front
2 x 12-ton, 2-speed gearbox support winches
Lsdpjx Ntwbofx Ah Uohr
2 x wheel chocks
Air suspension with lift & lower function
Axle pressure gauge
3-axle chassis
1st axle: lift axle
BPW drum brakes
Tyre fitment 385/65R22.5 (1st axle: approx. 90/90%, 2nd axle: approx. 50/40%, 3rd axle: approx. 70/40%)
2 x LED reversing lights
Very clean and presentable German condition
Price: €14,000.00 (net)
All information is provided without any guarantee or warranty. Our "General Terms and Conditions of Sale and Delivery" apply. The court of jurisdiction for both parties for disputes up to €50,000.00 is the local court of Ludwigslust; for higher amounts, the regional court of Schwerin. Subject to prior sale, errors, and misprints.
Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.
LAG 20" Tipping Chassis
First registration: 23.04.2019
Type: LAG-0-3-CC
Permissible gross weight: 40,000 kg
Unladen weight: 4,120 kg
Payload: 35,880 kg
Overall length: 7,342 mm
Overall width: 2,550 mm
Overall height: 4,000 mm
Axle load (each): 9,000 kg
Stainless steel toolbox, driver's side front
Hyfa tipping cylinder 250 BAR, limited to max. 150 bar for this cylinder
Front wall in front of cylinder approx. 800 mm
Ferry lashing: driver's side front & rear, passenger side front & rear
Mailbox, driver's side front
2 x 12-ton, 2-speed gearbox support winches
Lsdpjx Ntwbofx Ah Uohr
2 x wheel chocks
Air suspension with lift & lower function
Axle pressure gauge
3-axle chassis
1st axle: lift axle
BPW drum brakes
Tyre fitment 385/65R22.5 (1st axle: approx. 90/90%, 2nd axle: approx. 50/40%, 3rd axle: approx. 70/40%)
2 x LED reversing lights
Very clean and presentable German condition
Price: €14,000.00 (net)
All information is provided without any guarantee or warranty. Our "General Terms and Conditions of Sale and Delivery" apply. The court of jurisdiction for both parties for disputes up to €50,000.00 is the local court of Ludwigslust; for higher amounts, the regional court of Schwerin. Subject to prior sale, errors, and misprints.
Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.
Поставщик
Примечание: Зарегистрируйтесь бесплатно или войдите в систему, чтобы получить доступ ко всей информации.
Регистрация: 2003
Отправить заявку
Телефон & Факс
+49 3883 ... объявления
Ваше объявление было успешно удалено
Произошла ошибка




























































































