Полуприцеп с низкой погрузкой
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden

Состояние
Новый
Местоположение
Dortmund Германия
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Полуприцеп с низкой погрузкой Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
more Images
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Показать изображения
Показать карту

Базовые данные

Обозначение:
Полуприцеп с низкой погрузкой
Производитель:
Meusburger
Модель:
3-Achs-Tele-Semi mit 1 Paar Radmulden
Состояние:
новое

Цена и местонахождение

Местоположение:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Германия
Взять в аренду:
возможно
Звонок

Технические детали

Общий вес:
49 000 кг
Собственный вес:
8 900 кг
Максимальная грузоподъёмность:
40 100 кг
Эксплуатационная масса:
8 900 кг
Конфигурация осей:
3 оси
Длина грузового отсека:
9 200 мм
Ширина пространства для загрузки:
2 550 мм
Подвеска:
воздух
Цвет:
серый
Размер шины:
245/70 R 17,5

Детали предложения

Код объявления:
A202-94-935
Последнее обновление:
в 14.10.2025

Описание

Chassis:
- Sturdy steel frame welded construction with front frame cranking and flat loading area with rear taper approx. 500x100 mm
- Neck section of frame 200 mm with beveled front corners
- Tapered gooseneck end approx. 500 x 100 mm (traction ribs on the outer frame in the area behind the rear taper)
- 2 king pin positions with replaceable 2” king pin
- Outer frame closed outwards as a perforated outer frame
- Loading area with extendable central frame, extendable by approx. 2,000 mm, lockable every 500 mm pneumatically
- Frame stepped 80x80 mm before and after the division
- Reinforced frame design / point load in retracted state centered at the center of gravity
- Without extendable load area widenings, but prepared for retrofit (= guide tubes welded into the frame)
- With excavator trough (without cover), depth approx. 220 mm, width approx. 600 mm, starting after the 2nd axle, running to the end of the vehicle
- 1 pair of wheel recesses between 1st and 2nd axle with steel covers (coated with Körapur), depth approx. 400 mm
Gusdpfx Ajxnnk Deb Soh
- Underrun protection = extended rear closing plate
- Drop-down stabilizers at the rear

Axles, Steering, and Tyres:
- BPW air suspension axles, each with 10 t axle load, air bag diameter 360 mm
- S-cam brakes 300/200 mm, asbestos-free brake pads
- Automatic slack adjuster
- Lifting and lowering device with total lift of approx. 200 mm
- 2nd driving position via ball valve +50 mm
- 1st axle is a lift axle (wired via EBS), confirmation fully automatic with mechanical emergency operation via button on the trailer
- 3rd axle as friction-steered trailing axle with electric and mechanical lock
- 12 steel disc wheels, 10-hole, center offset
- 12 tyres 245/70 R 17.5 143/141J, tubeless
- Including tire pressure monitoring system

Accessories:
- Plug-in side walls and rear wall on the gooseneck, approx. 400 mm high
- Spare wheel carrier
- Side aluminum underride protection
- 4 wheel chocks with holders
- Long license plate holder in rear closing plate
- 1 plug-in ECE plate at the rear
- 11 pairs of ZK modules 10t on the side:
- 2x on the gooseneck
- 2x on the loading area before extension
- 7x after extension
- Extendable warning boards incl. 3 marker lamps each, at the front on the landing gear and at the rear before closing plate, infinitely extendable up to loading width 4,500 mm
- 4 holders for warning boards insertable into stake pockets on the loading area
- 6 pairs of stake pockets on the side for stakes 100x50 mm
- 2 transverse rows of stake pockets for stakes 100x50 mm on gooseneck from outer frame inward to main frame (1x before and 1x after king pin positions)
- 3 transverse rows of stake pockets for stakes 100x50 mm on the loading area from outer frame inward to main frame (1x before extension, 1x after extension, 1x after 3rd axle)
- 2 pairs of steel plates in the loading area for container locks to accept 1x 20ft container
- Rubber apron mounted on underrun protection

Ramps available as an option.

Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.

Поставщик

Регистрация: 2007

65 Объявления онлайн

Звонок

Отправить заявку

Странаus 
Германия
Австрия
Швейцария
США
Соединённое Королевство
Франция
Бельгия
Испания
Мексика
Италия
Нидерланды
Польша
Россия
Белоруссия
Украина
Эстония
Турция
Новая Зеландия
Флаг Ирландии Ирландия
Чехия
Дания
Финляндия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Греция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венесуэла
Аргентина
Венгрия
Словакия
Румыния
Молдавия
Словения
Сербия
Черногория
Албания
Хорватия
Болгария
Македония
Босния и Герцеговина
Израиль
Египет
Марокко
Индия Индия
Индонезия
Республика Корея
Япония
Таиланд
Малайзия
Вьетнам
China
Китайская Республика
Иран
Бангладеш
Афганистан
Запрос не удалось отправить. Пожалуйста, попробуйте позже.

Телефон & Факс

+49 231 9... объявления