Полуприцеп с низкой погрузкой
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen

Состояние
Бывшее в употреблении
Местоположение
Dortmund Германия
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
more Images
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Показать изображения
Показать карту

Базовые данные

Обозначение:
Полуприцеп с низкой погрузкой
Производитель:
Faymonville
Модель:
4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Состояние:
б/у

Цена и местонахождение

Местоположение:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Германия
Взять в аренду:
возможно
Звонок

Технические детали

Собственный вес:
13 600 кг
Максимальная грузоподъёмность:
56 200 кг
Общий вес:
69 800 кг
Конфигурация осей:
3 оси
Первая регистрация:
11/2024
Длина грузового отсека:
8 800 мм
Ширина пространства для загрузки:
2 540 мм
Высота грузового отсека:
860 мм
Подвеска:
воздух
Размер шины:
235/75 R17.5
Цвет:
серый
Оборудование:
ABS

Детали предложения

Код объявления:
A180-70-546
Справочный номер:
909
Последнее обновление:
в 31.01.2025

Описание

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm
-Rear gooseneck with bevel approx. 1,000 mm x 10°

Cargo bed:
-Telescopic loading area, length approx. 8,800 mm, with rear chamfer approx. 500 mm x 10°
-Depression in the chamfer and protruding into the loading area to accommodate the excavator dipper arm
-Pneumatic locking with conical pin and reinforced locking positions

Ramps:
-1 Pair of two-part steel ramps, approx. 4,350 mm x 900 mm
-Hydraulic folding ramp tips
-Individual hydraulic ramps can be moved outwards by approx. 235 mm and inwards by approx. 215 mm

Axles and suspension:
-PW axles and suspension, two axles rigid, two axles self-steering
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
Fpedjvitawopfx Abaop
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-Tires: 235/75 R17.5 3PMSF dual tires

Accessories included:
-steel front wall, plug-in, height approx. 400 mm
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel with mounting adapter
-Outer support of the gooseneck with fastening holes for screwable lashing rings -The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm
-One fastening hole in the rear upper area of the gooseneck outer support for a screwable lashing ring
-above the gooseneck approx. 40 mm thick hardwood covering
-1 pair of plug-in aluminum side panels on the side of the gooseneck and a plug-in aluminum rear panel
-2" kingpin
-Guide plate of the gooseneck for the saddle plate approx. 500 mm wide
-Mounting for ALU docking lights
-Mech. Saddle supports with 2-speed gearbox and crank
-Continuous hardwood flooring on the cargo bed, interrupted between the axles, approx. 50 mm thick
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm incl. pretensioning plate
-elongated holes for hook-in and movable bridging elements on the front of the cargo bed
-1 Intermediate table with stepped loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-Front and rear with slotted holes for hook-in and movable bridging elements:
-Removable cover at the same height as the loading area
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 pair of fixed wheel recesses open up to the pull-out, approx. 700 x 410 mm, in the cargo bed in front of the 1st axle
-Wheel recesses with sheet metal covering and square climbing ledges 15 x 15 mm each approx. 200 mm
-A pair of fixed wheel recesses between the 2nd and 3rd axles in the loading area
-Hardwood covering on the bevel of the cargo bed
-Control valves for the hydraulic ramps on the right-hand side of the vehicle
-1 pair of mechanical rear supports
-Central lubrication system
-Galvanized stands for the extendable extensions in the wheel recesses, for widening the wheel recess covers
-Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm
-WABCO Smartboard System
-1st axle with automatic lift axle function and collision aid
-Square climbing ledges 20 x 30 mm
-4 warning boards approx. 423 x 423 mm extendable by approx. 1,000 mm
-1 Intermediate table with offset loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-With slotted holes at the front and rear for attachable and movable bridging elements
-Removable cover at the same height as the loading surface

Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.

Поставщик

Регистрация: 2007

63 Объявления онлайн

Звонок

Отправить заявку

Странаus 
Германия
Австрия
Швейцария
США
Соединённое Королевство
Франция
Бельгия
Испания
Мексика
Италия
Нидерланды
Польша
Россия
Белоруссия
Украина
Эстония
Турция
Новая Зеландия
Флаг Ирландии Ирландия
Чехия
Дания
Финляндия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Греция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венесуэла
Аргентина
Венгрия
Словакия
Румыния
Молдавия
Словения
Сербия
Черногория
Албания
Хорватия
Болгария
Македония
Босния и Герцеговина
Израиль
Египет
Марокко
Индия Индия
Индонезия
Республика Корея
Япония
Таиланд
Малайзия
Вьетнам
China
Китайская Республика
Иран
Бангладеш
Запрос не удалось отправить. Пожалуйста, попробуйте позже.

Телефон & Факс

+49 231 9... объявления
Вам могут быть интересны и еще и эти объявления.
Малое объявление
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Трал низкорамный Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
more images
Германия Dortmund
5 531 km
Трал низкорамный
Faymonville4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Звонок