Полуприцеп с низкой погрузкой
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen

Состояние
Новый
Местоположение
Dortmund Германия
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Полуприцеп с низкой погрузкой Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Показать изображения
Показать карту

Базовые данные

Обозначение:
Полуприцеп с низкой погрузкой
Производитель:
Faymonville
Модель:
MAX Trailer 3-A-S-hyd.Ladebo.-hyd.Rampen
Состояние:
новое

Цена и местонахождение

Местоположение:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Германия
Взять в аренду:
возможно
Звонок

Технические детали

Собственный вес:
10 300 кг
Максимальная грузоподъёмность:
39 200 кг
Общий вес:
49 500 кг
Конфигурация осей:
3 оси
Длина грузового отсека:
9 300 мм
Ширина пространства для загрузки:
2 540 мм
Высота грузового отсека:
860 мм
Подвеска:
воздух
Размер шины:
235/75 R 17.5
Цвет:
серый
Оборудование:
ABS

Детали предложения

Код объявления:
A176-09-518
Последнее обновление:
в 06.11.2024

Описание

Gooseneck:
-gooseneck with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
-3 pairs of lashing rings (LC 5,000 daN)
-Hardwood decking 30 mm thick

Loading area:
-Loading surface can be raised and lowered hydraulically after the gooseneck Length approx. 2,800 mm, with rear slope of approx. 1,000 mm x 8°
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching tensioning straps (LC 2,000 daN)
-Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Two-part steel ramps:
-One pair of galvanized two-part steel ramps approx. 2,750 + 1,400 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking
-Ramp with hydraulically folding and unfolding ramp sections, hydraulic lifting gear and hydraulically movable
-Maximum load per pair: 40,000 kg

Axles, suspension and tires:
-BPW axles and suspension, 2 axles rigid, 1 axle self-steering
-Technical axle load: 12,000 kg
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-235/75 R 17.5 3PMSF tires
-TPMS tire pressure monitoring system in accordance with ECE R 141

Accessories included:
-One spare wheel with holder in front of the bulkhead
-2" kingpin
-One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 pieces of restraining shoes
-Galvanized folding supports under the bevel of the cargo bed
-A bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
-Cover plates to bridge the space between the ramps and the cargo bed
-White reflective tape in accordance with EU regulations on the side of the trailer and red at the rear
-Electric hydraulic unit at the rear, under the cargo bed
-One bracket for the warning signs on the gooseneck and on the ramps on the left and right, including socket
-Control valves for the ramps fitted on the right-hand side of the trailer
-European reflector signs (red/yellow) at the rear of the trailer
-Manual and description on USB stick
-ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck approx. 2,440 x 400 mm
-The rear, galvanized stanchions are removable (length of the body approx. 2,560 mm)
-An electric cable winch with radio remote control approx. 5,400 kg lifting force, including 9.5 mm thick wire rope 24 m long with rope guide roller
Predpfx Aju Hp Hrogljc
-Screwed 5to ring for reeving the cable winch cable on the neck without deflection pulley
-2 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20ft container
-6 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
-Lift axle on the front axle with control by TEBS E depending on the current axle load and the current loading condition
-7 pairs of recessed lashing rings along the central beam (LC 5,000 daN)
-1 pair of recessed lashing rings along the central beam at the rear of the bevel (LC 10,000 daN)
-A layer of sand painted onto the chequer plates on the gooseneck and on the cargo bed to prevent slipping
-BEKAMAX (Pico) central lubrication system with NLGI-2 standard grease and removable protection around the pump
-Four warning signs extendable by approx. 400 mm approx. 423 x 423 mm
-Speed sticker 80 km/h at the rear and on both sides
-Load manometer to determine the axle loads including load diagram
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.

Поставщик

Регистрация: 2007

67 Объявления онлайн

Звонок

Отправить заявку

Странаus 
Германия
Австрия
Швейцария
США
Соединённое Королевство
Франция
Бельгия
Испания
Мексика
Италия
Нидерланды
Польша
Россия
Белоруссия
Украина
Эстония
Турция
Новая Зеландия
Флаг Ирландии Ирландия
Чехия
Дания
Финляндия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Греция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венесуэла
Аргентина
Венгрия
Словакия
Румыния
Молдавия
Словения
Сербия
Черногория
Албания
Хорватия
Болгария
Македония
Босния и Герцеговина
Израиль
Египет
Марокко
Индия Индия
Индонезия
Республика Корея
Япония
Таиланд
Малайзия
Вьетнам
China
Китайская Республика
Иран
Бангладеш
Афганистан
Запрос не удалось отправить. Пожалуйста, попробуйте позже.

Телефон & Факс

+49 231 9... объявления