Трал низкорамный
Faymonville MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen

Состояние
Новый
Местоположение
Dortmund Германия
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
Трал низкорамный Faymonville MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
more Images
Faymonville MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
Faymonville MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
Показать изображения
Показать карту

Базовые данные

Обозначение:
Трал низкорамный
Производитель:
Faymonville
Модель:
MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen
Состояние:
новое

Цена и местонахождение

Местоположение:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Германия
Звонок

Технические детали

Собственный вес:
15 420 кг
Максимальная грузоподъёмность:
61 080 кг
Общий вес:
76 500 кг
Конфигурация осей:
3 оси
Длина грузового отсека:
8 600 мм
Ширина пространства для загрузки:
2 540 мм
Высота грузового отсека:
900 мм
Размер шины:
235/75/r17,5
Цвет:
серый
Оборудование:
ABS

Детали предложения

Код объявления:
A103-97-525
Справочный номер:
20743977
Последнее обновление:
в 08.10.2025

Описание

Gooseneck:
Gooseneck with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
3 pairs of lashing rings
Hardwood decking 30 mm thick

Loading platform:
Loading area in extendable design with rear bevel of approx. 500 mm x 8°
8 pairs of lashing rings can be folded outwards
1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps
Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Two-part steel ramps:
Rcsdpfxel Sl Izs Aaaoh
A pair of galvanized two-part steel ramps approx. 2,750 + 1,400 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking. Ramp with hydraulically folding and unfolding ramp sections, hydraulic lifting gear and hydraulically movable. Maximum load per pair: 50,000 kg.

Seat posts:
- JOST fifth wheels (mechanical) with 2-speed gearbox for 24t lifting load (50t test load).

Axles and tires:
BPW axles and suspension, 4th + 5th axle self-steering
Technical axle load: 12,000 kg
4th and 5th axles with electro-magnetic reverse lock via reverse gear and manual activation
Tires 235/75 R 17.5 3PMSF

Brake system:
Brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (4S3M)

Sockets and lighting:
Electrical system in accordance with EU regulations, 24 volt lighting
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX on the front connection strip with 24N, 24S & 15-pin sockets
Connection according to ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15 pole ISO-12098

Paint finish:
First-class and durable corrosion protection of the standard shot-peened welded frame guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer
A high-quality 2-component (2K) top coat in a single color in MB 7350 nova grey
Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white)
No metallic paint finish possible

Steel construction:
Steel construction made from high-strength fine-grained steels
Steel grades:
S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)

Accessories:
One spare wheel with holder in front of the bulkhead
2" kingpin
One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
2 restraining shoes with holder on the bulkhead
Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU docking lights
A bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
Galvanized supports under the bevel of the loading area
White reflective tape in accordance with EU regulations on the sides, on the extension and red at the rear
Electro-hydraulic unit at the rear under the cargo bed
A holder for the warning signs, including a socket, on the gooseneck and on the rear panel on the left and right respectively
Control valves for the ramps mounted on the right-hand side of the trailer
A mud flap at the rear of the trailer
Manual and description on USB stick
3.5" kingpin supplied loose
ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck approx. 2,440 x 400 mm (LxH)
The rear galvanized stanchions are removable
(length of the body approx. 2,560 mm)
3 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20' (30') or a 40' container
6 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm per side
Lift axle on the front axle with control by TEBS E depending on the current axle load and the current load status
Square climbing rails 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the loading area slope
On the chequer plates, above the kingpin and the load floor

Объявление было переведено автоматически, в связи с чем могут иметь место некоторые ошибки перевода.

Поставщик

Регистрация: 2007

67 Объявления онлайн

Звонок

Отправить заявку

Странаus 
Германия
Австрия
Швейцария
США
Соединённое Королевство
Франция
Бельгия
Испания
Мексика
Италия
Нидерланды
Польша
Россия
Белоруссия
Украина
Эстония
Турция
Новая Зеландия
Флаг Ирландии Ирландия
Чехия
Дания
Финляндия
Швеция
Норвегия
Люксембург
Греция
Литва
Латвия
Исландия
Португалия
Бразилия
Венесуэла
Аргентина
Венгрия
Словакия
Румыния
Молдавия
Словения
Сербия
Черногория
Албания
Хорватия
Болгария
Македония
Босния и Герцеговина
Израиль
Египет
Марокко
Индия Индия
Индонезия
Республика Корея
Япония
Таиланд
Малайзия
Вьетнам
China
Китайская Республика
Иран
Бангладеш
Афганистан
Запрос не удалось отправить. Пожалуйста, попробуйте позже.

Телефон & Факс

+49 231 9... объявления